HELP!
Onko teillä kenelläkään tiedossa Juhani Salon osoitetta, jonne voimme Kohottajien adressin toimittaa?
Vastaustasi odotellen!
tv. Veksi

Veikko

Giitoozz Juha "Hidu" osoitteesta!!!
Asia OK.

JUHANI SALO In Memoriam 28.3.2024
Jälleen olemme saaneet suruviestin, että Kohottajien maalivahti Juhani "Juhno" Salo on pois nukkunut joukkueestamme vaikean sairauden uuvuttamana. Muistamme hänet myös Tarmon sekä HPK:n ja Tiikeri- maahockey molarina.
Kohottajat kunnioittavat hänen muistoaan!

Eero

Osanottoni Juhno

Harri

R.I.P JUHNO

TAPIO MÄKELÄ, In Memoriam 26.3.2024
Kohottajien pitkäaikainen jäsen ja hallituksen historian toinen puheenjohtaja, Tapsa Mäkelä nukkui eilen pois 77 vuotiaana pitkäaikaisen sairauden uuvuttamana.
Muistamme hänet hyväntuulisena ja iloisena jäsenenä, niin jäällä kuin pukukopissa ja sen ulkopuolella.
Hän oli kesällä myös intohimoinen golfin ystävä, jossa hän saavutti Kohottajien nimissä mm. FOHA:n
henkilökohtaisen mestaruuden.
Keveät mullat Tapsalle!

Eero

R.I.P Tapsa hyvää matkaa, Osanottoni

Harri

R.I.P Tapsa. Osanottoni.

Veikko

Nimipäivä Onnittelut kaikille Mateille!

Ilkka

Minusta riippumattomista syistä johtuen joudun lopettamaan jääkiekon pelaamisen, oli hienot 12v. saada pelata ja tutustua hienoihin kavereihin, jää ikävä Kiitos Pojat .

Veikko

Tervetuloa tänne "emeritus" pelaajien joukkueeseen!
Nyt punaisilla on kova työ paikata jättämäsi aukko heidän puolustuksessaan.
Poikkea vaikka joskus kahveilla harkkojen jälkeen!

Ilkka

Kiitos Veksi